image1 image2 image3 image4 image5 image6

Το μελλον δεν δωριζεται, ειναι δικο μας επιτευγμα|Πιστευουμε στους νεους των 20, των 40, των 60!νεους στην ψυχη!στην αντιληψη!που εχουν αφησει πισω τα στερεοτυπα και τις παθογενειες|Στην πολιτικη δεν εχουν σημασια οι προθεσεις, αλλα τα αποτελεσματα|Αυτη η χωρα ειναι αυτο που ειναι γιατι οι πολιτες της ειναι αυτο που ειναι|Μια απο τις τιμωριες που δεν καταδεχεσαι να ασχοληθεις με την πολιτικη ειναι οτι καταληγεις να σε κυβερνουν οι κατωτεροι σου(ΠΛΑΤΩΝ)

Ψάχνεις για δουλειά; Αν βρεις σφύρα μου…

Του  Κούρου Κωνσταντίνου

Είναι στιγμές που εμείς οι νέοι διαλογιζόμαστε προσπαθώντας να προβάλουμε τη ζωή μας στο μέλλον και όλο αυτό φαντάζει μάταιο. Πώς μπορείς να δεις το μέλλον όταν τα θεμέλια της ζωής σου είναι κτισμένα σε ένα αμμώδες υπόβαθρο; Η προηγούμενη γενιά έζησε δύσκολες στιγμές … είχε όμως αντίστοιχα και καλές έστω και αν αυτές ήταν παροδικές. Η δική μας η γενιά έζησε μια γεύση ευημερίας πάνω στην οποία επένδυσε το μέλλον της, επένδυσε σε μια ψευδαίσθηση και σε στερεότυπα (Αν σπουδάσεις,  Αν φτιάξεις το τέλειο βιογραφικό… θα βρεις μια καλή δουλειά και θα έχεις μια ζωή με συνεχή ευημερία). Το αποτέλεσμα 60% ανεργία των νέων 10% στο εξωτερικό, 29% στρατό φοιτητές κτλ. και 1% εργάζεται. Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν είναι ένα… τι είναι πιο πιθανό να κερδίσεις το τζόκερ ή να βρεις δουλεία; Α!!!! ξέχασα αφαιρέστε και τον αθέμιτο ανταγωνισμό του 1% των διαθέσιμων θέσεων που υπάρχουν και καλύπτονται με την γνωστή μέθοδο του μπάρμπα στην Κορώνη. Τι μένει λοιπόν ένα 0.2% για άξιους ονειροπόλους που παρά την πιθανή δυνατότητά τους για φυγή στο εξωτερικό, μένουν γιατί αγαπούν την Ελλάδα , τους ανθρώπους της, την αύρα του αέρα, το καλημέρα του γείτονα …Δυστυχώς όσο συνεχίζεται αυτός ο διαλογισμός οδηγεί σε ένα και μόνο συμπέρασμα. Είμαστε η γενιά που αλλάζει το κίνητρο της ζωής, το καταναλωτικό μοντέλο δεν αποτελεί κίνητρο. Είδαμε τα αποτελέσματα, αγοράσαμε τα πάντα φάγαμε, ήπιαμε τα πάντα αυτά για τα οποία μόχθησε η προηγούμενη γενιά για να αποκτήσει τώρα μοιάζουν αυτονόητα παρωχημένα . Αυτή η αίσθηση της ματαιότητας τι και αν το αμάξι είναι BMW, τι και αν είναι Hyundai; Και επειδή κάποιοι ίσως με περάσουν για τρελό σκεφτείτε την τελευταία φορά που αγοράσατε ένα αυτοκίνητο πόσο κράτησε η χαρά για την ίδια την αγορά; την ημέρα της αγοράς άντε και για τον επόμενο μήνα και σκεφτείτε μετά πόσο κόπο δαπανήσετε για να το αποκτήσετε και αν τελικά αξίζει αυτή η διαφορά μεταξύ BMW και Hyundai…Το κίνητρο λοιπόν είναι η πραγματική ευτυχία, η κοινωνικοποίηση, η συμμετοχή στα κοινά η δημιουργικότητα, είναι λοιπόν ανάγκη να κάνουμε REBOOT. Να ξεχάσουμε τα στερεότυπα ( τα ποσοστά είναι τέτοια που αν μιλήσετε με κάποιον στατιστικολόγο θα σας μιλήσει για «χαμένη γενιά»).  Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε. Η ζωή μας θα είναι σίγουρα δυσκολότερη αλλά η δύναμη κρύβεται στη συλλογικότητα στις συνέργειες. Πρέπει λοιπόν να  μαζευτούμε να βάλουμε κάτω τις ιδέες μας και να φτιάξουμε δουλειές για εμάς. Μας έμαθαν πώς να γίνουμε καλοί επιστήμονες για να γίνουμε καλοί υπάλληλοι. Όπως καταλάβατε, υπάλληλοι δεν πρόκειται να γίνουμε με τα ποσοστά που προανέφερα. Ήρθε η ώρα να σκίσουμε τα πτυχία μας ,να εκμεταλλευτούμε το μυαλό και τις ιδέες που έχουμε για να χτίσουμε μια κοινωνία με τα δικά μας θετικά και νέα στερεότυπα…
 Κωνσταντίνος  Α. Κούρος
Τομεάρχης Τουρισμού & υπεύθυνος  Γραφείου τύπου ΄΄Κοινωνίας Αξιών΄΄
Editor  www.kedroos.gr

Share this:

CONVERSATION

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου